fbpx

Dlaczego warto u nas pracować

KIM JESTEŚMY?

Alfa i Omega to firma rodzinna z niemal 30 letnią historią. W naszej firmie stawiamy na relacje międzyludzkie i współpracę. Nieustannie się rozwijamy i tym samym powiększymy nasz zespół. Siedziba firmy oraz centrum dystrybucyjne znajduje się w Głogowie na dolnymśląsku.

Alfa i Omega jest ogólnopolskim liderem dostarczającym środki ochrony indywidualnej oraz rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo w miejscu pracy. Od początku naszej działalności zapewniamy bezpieczeństwo pracownikom wszystkich gałęzi przemysłu poprzez profesjonalny dobór środków ochrony indywidualnej i higieny pracy. Klientom oferujemy szeroką gamę produktów i usług: od rękawic i obuwia ochronnego, środków do ochrony wzroku, słuchu, dróg oddechowych po profesjonalne audyty stanowiskowe oraz wynajem maszyn vendingowych ze środkami ochrony indywidualnej dla zakładów przemysłowych.

Naszą obecnością na konferencjach, spotkaniach, warsztatach i sympozjach kierowanych do służb BHP promujemy zapewnianie bezpieczeństwa i dbanie o zdrowie pracowników.

NASZ ZESPÓŁ

Zespół naszej firmy tworzą osoby z wieloletnią praktyką, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się nowymi pracownikami. Pracowników AiO wyróżnia zorientowanie na potrzeby klienta, elastyczność w działaniu oraz bardzo duża wiedza produktowa i merytoryczna.

Rekrutujemy przyjaźnie. Na każdym etapie procesu rekrutacji dbamy o dobre relacje z kandydatami. Proces rekrutacji składa się z następujących etapów.

  1. Wstępna selekcja  - spośród nadesłanych zgłoszeń wybieramy te, które najlepiej spełniają kryteria wskazane w ogłoszeniu.
  2. Wywiad telefoniczny – z wybranymi kandydatami przeprowadzamy krótką rozmowę telefoniczną.
  3. Rozmowy kwalifikacyjne – etap, do którego zapraszamy najlepszych kandydatów.
  4. Informacja zwrotna – każda osoba ubiegająca się o pracę w AiO, otrzymuje od nas informację zwrotną
  5. Decyzja o zatrudnieniu – o pozytywnym wyniku rekrutacji informujemy kandydatów telefonicznie.
  6. Pierwsze dni w zespole AiO – z myślą o komforcie nowych pracowników przygotowaliśmy profesjonalny program szkolenia.

WARTO U NAS PRACOWAĆ

Osobom zainteresowanym dołączeniem do naszego zespołu oferujemy pracę w stabilnym przedsiębiorstwie. Nasi pracownicy mogą liczyć na udział w produkcji i sprzedaży wysokiej jakości środków ochrony indywidualnej, pracę z szerokim portfolio produktów oraz udział w międzynarodowych targach branżowych.

Alfa i Omega oferuje swoim pracownikom atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie dzięki temu nasi pracownicy otrzymują premię jubileuszową. Przedstawiciele handlowi otrzymują comiesięczną, nielimitowaną premię od sprzedaży. Każdy pracownik ma możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego.

Wspieramy naszych pracowników w zdobywaniu nowej wiedzy oraz rozwoju zawodowym poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych i wyjazdowych.

Cenimy nasz zespół. Wiemy jak ważne są relacje w zespole dlatego wszystkich naszych pracowników zapraszamy na cykliczne spotkania integracyjne zarówno stacjonarne jak i wyjazdowe.

© 2017 Alfa i Omega Sp. z o.o. sp. k. (Dawniej: Alfa i Omega I. Szulc, J. Szulc Sp. J.) 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone. All Rights Reserved.