Kariera

Doradca techniczno-handlowy ds. BHP / Przedstawiciel handlowy ds. BHP (Kielce, świętokrzyskie)

Dołącz do Zespołu Alfa i Omega!

Jesteśmy firmą z ponad 30-letnim doświadczeniem w dostarczaniu artykułów BHP do zakładów przemysłowych w całej Polsce. Jako lider w branży zapewniamy profesjonalne doradztwo oraz dystrybucję najwyższej jakości środków ochrony indywidualnej i higieny pracy. Jeśli chcesz razem z nami tworzyć bezpieczne miejsca pracy, zapraszamy Cię do naszego zespołu!

Kogo szukamy?

Poszukujemy energicznego i zorganizowanego specjalisty na stanowisko Przedstawiciela/Doradcy techniczno-handlowego ds. BHP, który będzie pracować na terenie Kielc oraz województwa świętokrzyskiego. Idealne kandydatki i kandydaci to osoby z doświadczeniem w sektorze przemysłowym, gotowe na pracę mobilną i zdalną.

Twoje zadania:

  • Wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów na powierzonym terenie.
  • Umawianie i przeprowadzanie spotkań z klientami.
  • Przygotowywanie ofert handlowych po spotkaniach z klientami.
  • Sprzedaż produktów z asortymentu firmy do pozyskanych klientów.
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
  • Codzienne uzupełnianie systemu CRM.
  • Doradztwo w doborze i dostawach środków ochrony indywidualnej.
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
  • Reprezentowanie firmy podczas dni bezpieczeństwa, konferencji i targów.

Podział czasu pracy:

80% spotkania z klientami: 4 dni w tygodniu spędzasz na wizytach u klientów w terenie, realizując spotkania, prezentacje oraz negocjacje handlowe.

20% praca biurowa: 1 dzień w tygodniu jest przeznaczony na pracę biurową, którą wykonujesz zdalnie. W tym czasie zajmujesz się przygotowywaniem ofert handlowych, uzupełnianiem systemu CRM oraz planowaniem kolejnych działań sprzedażowych.

Wymagania:

  • 3-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B (w branży przemysłowo-technicznej).
  • Doświadczenie w sprzedaży do zakładów produkcyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem zdolności do pozyskiwania kontaktów i negocjowania umów z dużymi firmami przemysłowymi).
  • Umiejętność organizacji własnej pracy (zarządzania sobą w czasie, organizacji pracy mobilnej i w formule Home-Office, planowania i realizacji działań związanych z pozyskiwaniem klientów, prowadzeniem spotkań i finalizacją transakcji).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne (łatwość nawiązywania kontaktów, budowania trwałych relacji biznesowych).
  • Umiejętność negocjacji i rozwiązywania problemów (do skutecznego prezentowania ofert firmy i finalizowania współpracy z klientami).
  • Samodzielność w działaniu (chęć uczenia się, nastawienie na nowe możliwości biznesowe i realizację celów, przy zachowaniu wysokiej kultury osobistej).
  • Wykształcenie wyższe.
  • Prawo jazdy kat. B (oraz gotowość do pracy mobilnej).
  • Znajomość programu MS Office (w tym Excel, PowerPoint i Word).

Mile widziane:

  • Referencje z poprzednich miejsc pracy.
  • Doświadczenie w branży BHP.
  • Znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość systemów CRM.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
  • Wynagrodzenie zasadnicze na poziomie 6.000-8.000 zł brutto.
  • Comiesięczną prowizję od wyników sprzedaży.
  • 13 pensję (po spełnieniu warunków regulaminu).
  • Świadczenie wakacyjne wypłacane przed urlopem wypoczynkowym.
  • Prywatną opiekę medyczną w LUX MED – Warta.
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego w Allianz lub PZU.
  • Szkolenie wdrażające oraz cykliczne szkolenia podnoszące kompetencje.
  • Niezbędne narzędzia: samochód (także do celów prywatnych), komputer, telefon.
  • Imprezy integracyjne.
  • Rabat na firmowe produkty.
  • Możliwość awansu w strukturach organizacji.
  • Dużą samodzielność działania.

Jak pracujemy?

W dziale sprzedaży Alfa i Omega budujemy zespół handlowców, którzy nie tylko są samodzielni w działaniu, ale także gotowi wspierać się nawzajem w dążeniu do osiągania zamierzonych celów. Jako rodzinna firma stawiamy na otwartość, współpracę i wzajemne wsparcie.

Proces rekrutacji:

  1. Przesłanie CV oraz referencji (referencje są mile widziane, ale nie są warunkiem koniecznym).
  2. Krótka wideo rozmowa (30 min).
  3. Spotkanie rekrutacyjne w mieście wojewódzkim kandydatki/kandydata lub w centrali firmy (1h).
  4. Wynik rekrutacji.

Jeżeli uważasz, że ta rola jest dla Ciebie i chciałbyś/ chciałabyś dołączyć do naszego zespołu, prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@aio.com.pl.

Oczekujemy na Twoje zgłoszenie!

Sprawdź nas w mediach społecznościowych:

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub sugestie, daj znać!

Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji na adres: rekrutacja@aio.com.pl

Jesteśmy dystrybutorem: