Specjalista ds. obsługi klienta (stacjonarnego i internetowego) – Głogów
Dołącz do Alfa i Omega!
Jesteśmy wiodącym dostawcą artykułów BHP z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku. Poszukujemy komunikatywnego i zmotywowanego Specjalisty ds. obsługi klienta stacjonarnego w naszym sklepie w Głogowie oraz internetowego. Nasz sklep e-commerce możesz sprawdzić tutaj. Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta, motywację do nauki produktów BHP oraz mieszkach w Głogowie lub okolicy – zapraszamy do aplikowania!
Co nas wyróżnia?
- Ponad 30 lat doświadczenia w doradztwie, doborze i dystrybucji najwyższej jakości środków ochrony indywidualnej i higieny pracy.
- Ponad 50-osobowy, zgrany zespół, który nie tylko efektywnie współpracuje, ale także regularnie spędza czas razem podczas firmowych integracji. Dbamy o dobrą atmosferę i doceniamy lojalnych pracowników – wielokrotnie mieliśmy przyjemność przyznawać nagrody jubileuszowe.
- Blisko 50 cenionych na całym świecie dostawców wysokiej jakości środków ochrony indywidualnej i higieny pracy.
- Stawiamy na rozwój i bezpieczeństwo – w naszej firmie inwestujemy w rozwój zawodowy naszych pracowników i zapewniamy im bezpieczne środowisko pracy.
Twoje zadania:
- Bezpośrednia obsługa klienta: Sklepu stacjonarnego Alfa i Omega w Głogowie.
- Obsługa klienta sklepu internetowego: Odpowiedzi na pytania, realizacja zamówień, zakładanie rezerwacji, przyjmowanie i procesowanie zwrotów towaru.
- Telefoniczna obsługa klienta: Odbieranie połączeń przychodzących od klientów, odpowiadanie na pytania, pomoc w rejestracji internetowej, proste wsparcie techniczne, podtrzymywanie kontaktu z klientami.
- Obsługa narzędzi i systemów biurowo-sklepowych: Drukarki fiskalnej, terminala płatniczego, telefonu i poczty służbowej oraz programów sprzedażowych.
- Dbanie o estetykę sklepu: Troska o wygląd i wystrój sklepu stacjonarnego na co dzień oraz regularna zmiana wystroju oraz tworzenie nowych ekspozycji.
- Bieżące uzupełnianie sprzedanego towaru: Tworzenie dokumentów sprzedażowych.
- Merytoryczne doradztwo: Doradztwo w zakresie doboru asortymentu oferowanego przez firmę.
- Pozyskiwanie nowych i opieka nad stałymi klientami: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych.
- Aktywny udział w przeprowadzanych inwentaryzacjach: Minimum raz w roku.
- Reprezentowanie firmy: Okazjonalny udział w wydarzeniach branżowych, takich jak targi BHP (nasze stoisko zdobyło nagrodę „Złotego Akanta” za najlepsze stoisko na targach SAWO).
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta w sklepie stacjonarnym: Sprzedaż odzieży roboczej, sportowej, górskiej, obuwia lub produktów BHP.
- Znajomość technik sprzedaży: Umiejętne stosowanie sprzedaży łączonej oraz produktów klasy premium. Zainteresowanie nowoczesnymi technikami sprzedaży. Profesjonalne doradztwo i obsługa klienta.
- Doskonałe umiejętności miękkie i organizacyjne: Łatwość w nawiązywaniu kontaktu, organizacji czasu pracy oraz budowaniu długotrwałych relacji z klientem.
- Dbałość o wizerunek i prezencję: Dla profesjonalnego reprezentowania naszej firmy i budowania pozytywnych relacji z klientami zarówno podczas spotkań codziennych w sklepie stacjonarnym, jak i na wydarzeniach branżowych.
- Znajomość programu MS Office: Word, Excel.
Mile widziane:
- Znajomość prawa handlowego.
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie sprzedaży, handlu, zarządzania, marketingu lub pokrewnej.
- Prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy?
- Zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
- Pracę stacjonarną w nowym biurze w siedzibie firmy w Głogowie.
- Pracę na jedną zmianę w godzinach 8:00 – 16:00, od poniedziałku do piątku.
- Comiesięczną prowizję od wyników sprzedaży.
- 13. pensję (dodatkowe świadczenie po spełnieniu warunków regulaminu, jako premia za roczną pracę).
- Świadczenie wakacyjne (wypłacane przed 14-dniowym urlopem wypoczynkowym, abyś mógł cieszyć się zasłużonym wypoczynkiem).
- Prywatną opiekę medyczną w LUX MED Warta za 1 zł.
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego w Allianz lub PZU.
- Szkolenia (wdrażające, produktowe oraz cykliczne szkolenia podnoszące kompetencje).
- Niezbędne narzędzia do pracy (komputer, telefon oraz poczta służbowa).
- Regularne imprezy integracyjne.
- Rabat na firmowe produkty.
- Możliwość rozwoju i awansu w strukturach organizacji.
- Duża samodzielność działania.
- Pracę w stabilnej firmie działającej na rynku od ponad 30 lat (cieszymy się ugruntowaną pozycją i jesteśmy liderem w branży, co gwarantuje bezpieczeństwo i perspektywy rozwoju. Stawiamy na innowacje i ciekawe współprace z renomowanymi markami, takimi jak nasza najnowsza współpraca z marką New Balance. Pracuj z wysokiej jakości produktami i znanymi markami, które kształtują branżę i zapewniają nam przewagę konkurencyjną).
Cechy idealnego kandydata:
- Zamiłowanie do sprzedaży oraz umiejętność sprzedaży produktów klasy premium: Rozbudowywanie zamówień klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne: Wysoka kultura osobista i kultura wypowiedzi. Dostosowanie komunikacji i działań do różnych grup odbiorców. Efektywne zarządzanie wieloma zadaniami jednocześnie.
- Motywacja do rozwoju: Zaangażowanie w pracę własną, jak i w zespole, zdolność do szybkiej nauki i gotowość na nowe wyzwania.
Proces rekrutacji:
- Przesłanie CV oraz referencji (referencje nie są warunkiem koniecznym).
- Wstępna rozmowa telefoniczna (15-20 min).
- Spotkanie rekrutacyjne w centrali firmy w Głogowie (1h).
- Oferta zatrudnienia, powitanie na pokładzie!
Jeżeli posiadasz odpowiednie doświadczenie i jesteś gotowy\gotowa na nowe wyzwania, prześlij swoje CV na adres: rekrutacja@aio.com.pl.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!
Sprawdź nas w mediach społecznościowych:
- Sklep: sklep.aio.com.pl
- LinkedIn: aio-bhp
- Instagram: aio.bhp
- Blog: aio.com.pl/blog-bhp
- Facebook: alfaiomega.bhp
- YouTube: alfaiomega
- TikTok: aio.bhp
Masz pytania lub sugestie? Skontaktuj się z nami!