Kariera

Regionalny kierownik sprzedaży (Lublin, lubelskie)

Dołącz do Alfa i Omega!

Jesteśmy wiodącym dostawcą artykułów BHP z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku. Poszukujemy dynamicznego i zmotywowanego Regionalnego kierownika sprzedaży ds. BHP, który będzie odpowiedzialny za rozwój rynku na terenie Lublina i województwa lubelskiego. Czy jesteś gotowy, by przejąć stery i poprowadzić naszą regionalną strategię sprzedaży w jednym z najbardziej dynamicznych rynków w Polsce? Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży do zakładów produkcyjnych oraz chcesz razem z nami tworzyć bezpieczne miejsca pracy zapraszamy Cię do naszego zespołu!

Co nas wyróżnia?

  • Ponad 30 lat doświadczenia w doradztwie, doborze i dystrybucji najwyższej jakości środków ochrony indywidualnej i higieny pracy.
  • Około 50-osobowy, zgrany zespół, który nie tylko efektywnie współpracuje, ale także regularnie spędza czas razem podczas firmowych integracji. Dbamy o dobrą atmosferę i doceniamy lojalnych pracowników – wielokrotnie mieliśmy przyjemność przyznawać nagrody jubileuszowe.
  • Blisko 50 cenionych na całym świecie dostawców wysokiej jakości środków ochrony indywidualnej i higieny pracy.
  • Stawiamy na rozwój i bezpieczeństwo – w naszej firmie inwestujemy w rozwój zawodowy naszych pracowników i zapewniamy im bezpieczne środowisko pracy.

Twoje zadania:

  • Rozwój rynku: Realizacja strategii sprzedażowej na terenie Lublina i województwa lubelskiego.
  • Pozyskiwanie nowych i opieka nad stałymi klientami: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych.
  • Merytoryczne doradztwo: Doradztwo w zakresie doboru asortymentu oferowanego przez firmę.
  • Negocjacje: Prowadzenie negocjacji handlowych oraz finalizacja umów.
  • Ofertowanie: Tworzenie ofert po odbytych spotkaniach.
  • Uzupełnianie CRM: Efektywne wykorzystanie systemu w codziennej pracy.
  • Reprezentowanie firmy: Udział w wydarzeniach branżowych, takich jak targi BHP (nasze stoisko zdobyło nagrodę „Złotego Akanta” za najlepsze stoisko na targach SAWO).

Podział czasu pracy:

  • 80%: Spotkania z klientami – 4 dni w tygodniu spędzasz na wizytach u klientów w terenie, realizując spotkania, prezentacje oraz negocjacje handlowe.
  • 20%: Praca biurowa – 1 dzień w tygodniu jest przeznaczony na pracę biurową, którą wykonujesz zdalnie. W tym czasie zajmujesz się przygotowywaniem ofert handlowych, uzupełnianiem systemu CRM oraz planowaniem kolejnych działań sprzedażowych.

Wymagania:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B (w branży BHP, przemysłowo-technicznej lub pokrewnej).
  • Doświadczenie w sprzedaży do zakładów produkcyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem zdolności do pozyskiwania kontaktów i negocjowania umów z dużymi firmami przemysłowymi).
  • Znajomość branży przemysłowej w regionie oraz rynku BHP.
  • Znajomość technik sprzedaży i budowania trwałych relacji biznesowych.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, organizacyjne i negocjacyjne.
  • Dbałość o wizerunek i prezencję (dla profesjonalnego reprezentowania naszej firmy i budowania pozytywnych relacji z klientami zarówno podczas spotkań codziennych, jak i na wydarzeniach branżowych).
  • Znajomość programu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do pracy mobilnej.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinie zarządzania, marketingu lub pokrewnej.

Co oferujemy?

  • Zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
  • Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 7.000 – 10.000 zł brutto (w zależności do doświadczenia i umiejętności).
  • Comiesięczną prowizję od wyników sprzedaży (z przejrzystym systemem prowizyjnym).
  •  13. pensję (dodatkowe świadczenie po spełnieniu warunków regulaminu, jako premia za roczną pracę).
  • Świadczenie wakacyjne (wypłacane przed 14-dniowym urlopem wypoczynkowym, abyś mógł cieszyć się zasłużonym wypoczynkiem).
  • Prywatną opiekę medyczną w LUX MED Warta za 1 zł.
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego w Allianz lub PZU.
  • Szkolenia (wdrażające, produktowe oraz cykliczne szkolenia podnoszące kompetencje).
  • Samochód służbowy (klasy C marki Toyota, Skoda lub Volkswagen z możliwością wykorzystania do celów prywatnych, wraz z kartą paliwową).
  • Niezbędne narzędzia do pracy (komputer, telefon oraz poczta służbowa).
  • Regularne imprezy integracyjne.
  • Rabat na firmowe produkty.
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturach organizacji.
  • Duża samodzielność działania.
  • Pracę w stałych godzinach 8:00-16:00, od poniedziałku do piątku.
  • Pracę w stabilnej firmie działającej na rynku od ponad 30 lat (cieszymy się ugruntowaną pozycją i jesteśmy liderem w branży, co gwarantuje bezpieczeństwo i perspektywy rozwoju. Stawiamy na innowacje i ciekawe współprace z renomowanymi markami, takimi jak nasza najnowsza współpraca z marką New Balance. Pracuj z wysokiej jakości produktami i znanymi markami, które kształtują branżę i zapewniają nam przewagę konkurencyjną).

Cechy idealnego kandydata:

  • Znajomość procesów handlowych w branży przemysłowej (w szczególności na wskazanym terenie, umiejętność wprowadzania innowacyjnych rozwiązań oraz konsekwencja w działaniu).
  • Umiejętność sprzedaży produktów klasy premium (w tym rozbudowywanie zamówień klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji).
  • Dostosowanie komunikacji i działań do różnych odbiorców (zdolność do pracy zarówno jako „hunter” – pozyskiwacz nowych klientów, jak i „farmer” – opiekun rozwijający istniejące relacje).
  • Zamiłowanie do sprzedaży, samodzielność, otwartość na współpracę w zespole, szybka zdolność do nauki i gotowość na nowe wyzwania.

Proces rekrutacji:

  1. Przesłanie CV oraz referencji (referencje nie są warunkiem koniecznym).
  2. Wideo rozmowa online (30 min).
  3. Spotkanie rekrutacyjne w Lublinie lub w centrali firmy w Głogowie (1h).
  4. Oferta zatrudnienia, powitanie na pokładzie!

Jeżeli posiadasz odpowiednie doświadczenie i jesteś gotowy na nowe wyzwania, prześlij swoje CV na adres: rekrutacja@aio.com.pl.

Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Sprawdź nas w mediach społecznościowych:

Masz pytania lub sugestie? Skontaktuj się z nami!

Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji na adres: rekrutacja@aio.com.pl

Jesteśmy dystrybutorem: