Regionalny kierownik sprzedaży
Dołącz do Alfa i Omega!
Jesteśmy wiodącym dostawcą artykułów BHP z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku. Poszukujemy dynamicznego i zmotywowanego:
Regionalnego kierownika sprzedaży
który będzie odpowiedzialny za rozwój rynku na jednym wybranym terenie spośród następujących województw: mazowieckie, wielkopolskie, lubelskie lub małopolskie.
Czy jesteś gotowy, by przejąć stery i poprowadzić naszą regionalną strategię sprzedaży w wybranym rynku w Polsce? Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży do zakładów produkcyjnych oraz chcesz razem z nami tworzyć bezpieczne miejsca pracy zapraszamy Cię do naszego zespołu!
Co nas wyróżnia?
- 34 lata doświadczenia w doradztwie, doborze i dystrybucji najwyższej jakości środków ochrony indywidualnej i higieny pracy.
- Ponad 50-osobowy, zgrany zespół, który nie tylko efektywnie współpracuje, ale także regularnie spędza czas razem podczas firmowych integracji. Dbamy o dobrą atmosferę i doceniamy lojalnych pracowników.
- Blisko 60 cenionych na całym świecie dostawców wysokiej jakości środków ochrony indywidualnej i higieny pracy.
- Stawiamy na rozwój i bezpieczeństwo – w naszej firmie inwestujemy w rozwój zawodowy naszych pracowników i zapewniamy im bezpieczne środowisko pracy.
Twoje zadania:
- Rozwój rynku: Realizacja strategii sprzedażowej na określonym terenie.
- Pozyskiwanie nowych i opieka nad stałymi klientami: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych.
- Merytoryczne doradztwo: Doradztwo w zakresie doboru asortymentu oferowanego przez firmę.
- Negocjacje: Prowadzenie negocjacji handlowych oraz finalizacja umów.
- Ofertowanie: Tworzenie ofert po odbytych spotkaniach.
- Uzupełnianie CRM: Efektywne wykorzystanie systemu w codziennej pracy.
- Reprezentowanie firmy: Udział w wydarzeniach branżowych, takich jak targi BHP (nasze stoisko zdobyło nagrodę „Złotego Akanta” za najlepsze stoisko na targach SAWO).
Podział czasu pracy:
- 80%: Spotkania z klientami – 4 dni w tygodniu spędzasz na wizytach u klientów w terenie, realizując spotkania, prezentacje oraz negocjacje handlowe.
- 20%: Praca biurowa – 1 dzień w tygodniu jest przeznaczony na pracę biurową, którą wykonujesz zdalnie. W tym czasie zajmujesz się przygotowywaniem ofert handlowych, uzupełnianiem systemu CRM oraz planowaniem kolejnych działań sprzedażowych.
Wymagania:
- Minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B (w branży BHP, przemysłowo-technicznej lub pokrewnej).
- Doświadczenie w sprzedaży do zakładów produkcyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem zdolności do pozyskiwania kontaktów i negocjowania umów z dużymi firmami przemysłowymi).
- Znajomość branży przemysłowej w regionie oraz rynku BHP.
- Znajomość technik sprzedaży i budowania trwałych relacji biznesowych.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, organizacyjne i negocjacyjne.
- Dbałość o wizerunek i prezencję (dla profesjonalnego reprezentowania naszej firmy i budowania pozytywnych relacji z klientami zarówno podczas spotkań codziennych, jak i na wydarzeniach branżowych).
- Znajomość programu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do pracy mobilnej.
- Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinie zarządzania, marketingu lub pokrewnej.
Co oferujemy?
- Zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 7.000 – 10.000 zł brutto (w zależności do doświadczenia i umiejętności).
- 13. pensję (po spełnieniu warunków regulaminu).
- Świadczenie wakacyjne (wypłacane przed urlopem wypoczynkowym).
- Prywatną opiekę medyczną w LUX MED Warta za 1 zł.
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego w Allianz lub PZU.
- Szkolenia (wdrażające, produktowe oraz podnoszące kompetencje).
- Samochód służbowy (wraz z kartą paliwową z możliwością wykorzystania do celów prywatnych).
- Niezbędne narzędzia do pracy (komputer, telefon, poczta służbowa).
- Integracje firmowe.
- Rabaty na produkty.
- Duża samodzielność działania.
- Pracę w stałych godzinach 8:00-16:00, od poniedziałku do piątku.
- Pracę w stabilnej firmie działającej na rynku od ponad 30 lat (cieszymy się ugruntowaną pozycją i jesteśmy liderem w branży, co gwarantuje bezpieczeństwo i perspektywy rozwoju. Stawiamy na innowacje i ciekawe współprace z renomowanymi markami, takimi jak nasza najnowsza współpraca z marką New Balance. Pracuj z wysokiej jakości produktami i znanymi markami, które kształtują branżę i zapewniają nam przewagę konkurencyjną).
Jak pracujemy?
W dziale sprzedaży zewnętrznej Alfa i Omega budujemy zespół handlowców, którzy nie tylko są samodzielni w działaniu, ale także gotowi wspierać się nawzajem w dążeniu do osiągania zamierzonych celów. Jako rodzinna firma stawiamy na otwartość, współpracę i wzajemną pomoc.
Cechy idealnego kandydata:
- Znajomość procesów handlowych w branży przemysłowej (w szczególności na wskazanym terenie, umiejętność wprowadzania innowacyjnych rozwiązań oraz konsekwencja w działaniu).
- Umiejętność sprzedaży produktów klasy premium (w tym rozbudowywanie zamówień klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji).
- Dostosowanie komunikacji i działań do różnych odbiorców (zdolność do pracy zarówno jako „hunter” – pozyskiwacz nowych klientów, jak i „farmer” – opiekun rozwijający istniejące relacje).
- Zamiłowanie do sprzedaży, samodzielność, otwartość na współpracę w zespole, szybka zdolność do nauki i gotowość na nowe wyzwania.
Proces rekrutacji:
- Przesłanie CV oraz referencji (referencje nie są warunkiem koniecznym).
- Wideo rozmowa online (30 min).
- Spotkanie rekrutacyjne w wybranym mieście wojewódzkim lub w centrali firmy w Głogowie (60 min).
- Oferta zatrudnienia, powitanie na pokładzie!
Jeżeli posiadasz odpowiednie doświadczenie i jesteś gotowy na nowe wyzwania, prześlij swoje CV na adres: rekrutacja@aio.com.pl.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!
Sprawdź nas w mediach społecznościowych:
- Sklep: sklep.aio.com.pl
- LinkedIn: aio-bhp
- Instagram: aio.bhp
- Blog: aio.com.pl/blog-bhp
- Facebook: alfaiomega.bhp
- YouTube: alfaiomega
- TikTok: aio.bhp
Masz pytania lub sugestie? Skontaktuj się z nami!