fbpx

Kariera

Doradca Techniczno – Handlowy

Przeczytaj czym będzie się zajmować osoba na stanowisku doradcy techniczno-handlowego.
Na nudę na pewno nie będziesz narzekać. Nasi klienci reprezentują branże, które pozytywnie Cię zaskoczą.
Chcielibyśmy poszerzyć nasz dział sprzedaży o województwa: dolnośląskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, wielkopolskie.
Mieszkasz w którymś z wyżej wymienionych województw? Masz doświadczenie w sprzedaży B2B?
Aplikuj, może to miejsce czeka na Ciebie?

Opis stanowiska:

  • Wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów na powierzonym terenie.
  • Umawianie i przeprowadzanie spotkań z klientami.
  • Przygotowywanie ofert handlowych po spotkaniach z klientami.
  • Sprzedaż produktów z asortymentu firmy do pozyskanych klientów.
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
  • Codzienne raportowanie pracy w systemie CRM.
  • Doradztwo w zakresie doboru i dostaw środków ochrony indywidualnej.
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
  • Praca w systemie Home – Office.
  • Stanowisko wymaga sporadycznych delegacji.

Wymagania:

  • 3- letnie doświadczenie w sprzedaży B2B, w szczególności do firm produkcyjnych i przemysłowych.
  • Udokumentowany przebieg kariery zawodowej.
  • Wykształcenie wyższe, min. licencjat.
  • Prawo jazdy Kat. B, min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem.
  • Wysoka gotowość do podróżowania.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania trwałych relacji biznesowych.
  • Umiejętność aktywnego słuchania niezbędna w celu analizy potrzeb klienta.
  • Znajomość Programu MsOffice.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na pełny etat, na podstawie umowy o pracę.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie składające się z części stałej oraz atrakcyjnej prowizji od wyników sprzedaży.
  • Trzynastą pensję i świadczenie wakacyjne.
  • Dużą samodzielność działania.
  • Pełen dostęp do firmowego know-how.
  • Szkolenie wdrażające oraz cykliczne szkolenia podnoszące kompetencje.
  • Specjalistyczne szkolenia z zakresu technik sprzedaży, języka korzyści i badania potrzeb klienta.
  • Możliwość awansu w strukturach organizacji.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych, m.in. samochód, komputer, telefon.
  • Pracę w stale rozwijającej się firmie.
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego.

 

Twój czas i zaangażowanie w proces rekrutacji są dla nas bardzo cenne!

W ciągu tygodnia od przesłania aplikacji otrzymasz od nas informację o kolejnym etapie rekrutacji, na adres e-mail podany w CV.

Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji na adres: rekrutacja@aio.com.pl

Jesteśmy
dystrybutorem: